Du skal til fest – og du har derfor brug for at købe noget festtøj. Det er da en herlig opgave. Du kigger på kønne kjoler inde på sitet for en shop, du tidligere har handlet hos. Det må gerne være en meget feminin kjole. Og du finder da også én, du virkeligt godt kan forestille dig selv i. Den er lige din stil. Det, du havde i tankerne. Det er bare sådan, at du ikke er helt sikker på, at shoppen har kjolen i din størrelse på lager.
Passes telefonen?
Her i ferietiden er det jo ikke alle, der har professionel telefonpasning så: Du klikker derfor ind på sitets underside, hvor der er en kontaktformular. Du har tidligere brugt den formular. Og du fik svar dagen efter du sendte din besked. Du begynder at skrive din meddelelse. Men så lægger du mærke til en lille linje nede på skærmens højre hjørne. Der står: ”Hej, kan jeg hjælpe dig?” Du klikker på linjen. Og der popper sådan en Live Chat boks op. Du prøver: Skriver og spørger, om den der kjole er på lager i din størrelse. Og i den farve, som du godt kan lide. Der går ikke tre minutter. Faktisk ikke mere end ét. Du får svar: ”Ja kjolen er på lager i både størrelse og farve, som du ønsker dig.”
Det var god service
Det får dig til at hoppe lidt på stolen af glæde. Du spørger igen på Live Chatten, om hvor lang forsendelsestiden vil være. Svaret kommer med det samme: 1 – 3 dage. Du skriver ”Tak for hjælpen”. Vender tilbage til sitet, hvor du fandt kjolen, bestiller og betaler for den. Og du er glad. Dit festtøj vil kunne nå at ankomme, inden du skal til fest. Næste punkt på programmet er nu: Du skal finde et par sko, der vil passe til kjolen og som er gode at danse i. Og du klikker ind til skoforretningen, som du normalt køber sko fra.