Da Katoni fik fart på

Hvis du har det lige som jeg har det, elsker du gode beskrivelser og cases, der handler om at gøre hjemmesider og webløsninger bedre. Jeg tror, at det er sådan en egenskab, vi nørder bare har, og vi bliver jo altså også klogere af de fleste af den slags beretninger. En af min kones yndlingsbutikker på nettet er Katoni, og hun noterede sig for ikke så længe siden, at den da godt nok var blevet hurtig! Det vakte min nysgerrighed, og jeg søgte lidt på Google – og ganske rigtigt: De havde arbejdet målrette med hastighedsoptimering, og der var en artikel om emnet: http://kim-tetzlaff.dk/hastighedsoptimering-af-modeportalen-katoni-dk.html

Kim har ofte en finger med i spillet

Det er sgu meget skægt, for det er altså ofte Kim Tetzlaff, der har en finger med i spillet, når der skere mere eller mindre revolutionerende forbedringer i hastigheden på danske hjemmesider. Den gjæve sjællænder har jo i over et årti skærpet sin viden på området, og modsat mange med en mere teoretisk baseret viden, har han praktisk erfaring som bare pokker. Og det der med at være praktiker har jo altid slået og vil altid slå teorierne.

Ofte er det et puslespil at få en webløsning, hvad enten det er en shop eller en corporate site, til at svare hurtigt. Og mange mener vist stadig, at det jo ikke betyder alverden i dag, hvor de fleste har hurtige forbindelser. Sagen er blot, at det på ingen måde er sandt. Hastighedsoptimering handler både om at gøre oplevelsen for hjemmesidens gæster god og om at gøre Google glad.

De professionelle eksperter i søgemaskineoptimering ved det – hastighed er en afgørende faktor i ræset om at få de gode placeringer i Google. For eksempel sender Concept Interest ofte kunder til Kim Tetzlaff for at få forbedret loadtider. Og altid med målbare resultater til følge!

Tag et kig på http://kim-tetzlaff.dk/ hvis du har lyst til at fordybe dig i det at optimere til maksimal hastighed og minimal loadtid.